becas
cambio-organizacional-1-728
CAMBIO DE MODALIDAD
27 julio, 2017
International exchange students take part in a lecture at the Leipzig Graduate School of Management (HHL), the only private business school in Eastern Germany in Leipzig, Germany, 30 September 2011. The university was founded in 1830, holds as the cradle of German business economics and is one of the leading business schools in Europe today. Yearly, around 300 students finish their main study in business economics or their MBS or M.Sc. studies at the university, which was newly founded in 1992. Photo: Jan Woitas

SE PONE DE CONOCIMIENTO A LOS ALUMNOS DEL PRIMER Y SEGUNDO CICLO, QUE LAS MATRICULAS PARA EL CICLO ACADEMICO 2017-2, PODRÁN REALIZARLO A PARTIR DEL DÍA JUEVES 27 DE JULIO DE LOS CORRIENTES, A TRAVÉS DEL SISTEMA DE INTRANET; POR LO QUE, CUALQUIER CONSULTA PARA CLAVES Y MATRICULAS DEBERÁ ACERCARSE A LA FACULTAD DE DERECHO Y CS. POLITICAS.
ASIMISMO, SE LES INFORMA QUE POR DISPOSICIÓN SUPERIOR LAS CLASES EN LOS CURSOS DE ESTUDIOS GENERALES (1º Y 2º CICLO) SE LLEVARÁN A CABO EN EL LOCAL: SITO EN AV. BOLIVAR Nº 1848 – PUEBLO LIBRE, A PARTIR DEL 14.08.2017. EN CUANTO AL CURSO DE INTRODUCCIÓN DE DERECHO (II CICLO) SE LLEVARÁ LOS VIERNES EN LA FACULTAD DE DERECHO Y CS. POLITICAS.

Mg. Nelly Villar B. y Mg. Sara Braithwaite G.
Secretarias Académicas de la FDYCP-UIGV